Archiwum - stycznia 2004

alkohol Komentarze (0)
29. stycznia 2004 19:13:00
linkologia.pl spis.pl

moja siostra pije... pije, bo może - ma 18 lat... tzn. w tym roku skończy 19, ale dopiero w czerwcu... teraz rodzice bardzo chętnie częstują ją alkoholem, ona nigdy nie odmawia... ale wiecie co mnie aktualnie zastanawia? dlaczego moi rodzice nie myślą... dlaczego nie pomyśleli... chyba mają nadzieję, że moja siostra zaczęła pić w dniu swoich 18 urodzin... i kto jej wierzy? tylko moi rodzice... ja wiem swoje... wiem, że piła wcześniej ukrywając ten fakt przed rodzicami... ok, ja nie mam nic przeciwko... ale wkurza mnie. nie obchodzi mnie, że rodzice jej wierzą. ok - ich sprawa. ja sama od czasu do czasu piję - w małych ilościach (bo wiem, że mam słabą głowę) i tylko jak mam jakąś okazję... ale wkurzają mnie jej teksty: "ja w Twoim wieku nie piłam" - i myśli, że w to kłamstwo jej uwierzę, mówi "ja zaczęłam pić, mając 18 lat - na swoich urodzinach" taaa, oczywiście. i spoko, ja też wszystkich wkręcam, że nie piję. wiedzą o tym tylko moje zaufane osoby... ja w tym roku będę miała 17 lat i wcale nie obchodzi mnie, że ona "nie piła", mając 17 lat... bo wiem, że piła i tylko tak mówi... gówno prawda... wkurwia mnie to wszystko... dlaczego? sama nie wiem... w końcu to błahostka... a jednak... grrr... rozumiem ją, że nie chciała mówić, że zaczęła pić wcześniej, rodzice żyli w przekonaniu, że nie pije, że jest święta... i tu ją rozumiem, ja sama o tym nie mówię... ale wkurwia mnie to, że ona mi mówi "ja w Twoim wieku nie piłam", bo robiła to! jeszcze coś nie daje mi spokoju. moja siostra utrzymuje, że zaczęła pić mając te cholerne 18 lat... tylko jak to możliwe, że w tak szybkim czasie (mniej więcej 1 godzina) już wiedziała jak pije się wódkę? tzn. niby w tym nic trudnego... ale nie zakrztusiła się... jak prawie wszyscy, którzy mają pierwszy raz wódkę w ustach... ja nie wiem, tylko o tym słyszałam... sama nie piję czystej wódki... i na razie mnie do wódki nie ciągnie - wiem, że jak będę chciała, to mam już zapewnionego nauczyciela, który obiecał, że mnie "nauczy"... na razie nie chcę... bo po co? mam jeszcze piwo i Smirnoff Ice (który jest niby wódką, ale to jest drink, mniej jej jest niż soku - tak przynajmniej utrzymuje mój kumpel, ma 5,6% alkoholu). aaa tam, nic mnie już nie obchodzi. wkurzyłam się, napisałam co myślę i koniec...

m-a-d-z-i-k : :

wiem, obiecałam... Komentarze (0)
14. stycznia 2004 19:14:00
linkologia.pl spis.pl

...ale wcale nie zapomniałam... nowa, taka już prawdziwa, notka pojawi się... kiedy? nie wiem... ale kogo to właściwie obchodzi, co? bo ten blog jest dla mnie... nikt nie zna adresu... przynajmniej z moich przyjaciół... a kogoś spoza grona moich znajomych nie obchodzi co tu napiszę... więc o co chodzi ;]? TEN BLOG JEST TYLKO I WYŁĄCZNIE DLA MNIE!!! :]]] buźka 3majcie się miśki :]]]

m-a-d-z-i-k : :

:))) Komentarze (1)
06. stycznia 2004 18:49:00
linkologia.pl spis.pl

ehh...ludzie jestem genialna :))) thx za pomoc Aguś :] teraz chcę Wam powiedzieć, że już niedługo zaczną się prawdziwe noteczki... takie o życiu i o wszystkim, o czym będę chciała pisać... tylko nie wiem czy podam znajomym ten adres... chyba na razie nie chcę... a może w ogóle nie będę chciała... ale to dlatego, że jeden mój blog już powstał i piszę tam to co mnie gnębi, to co mnie uszczęśliwia, ogólnie prawie wszystko... ale niektórych rzeczy nie chcę mówić moim znajomym... dlatego nie piszę tam wszystkiego... a myślę, że tu będę mogła... albo prawie wszystko... może niektóre sprawy będą zbyt osobiste i nie zdobędę się na to, żeby o tym mówić... ale nie martwcie się - postaram się otworzyć jak najbardziej... :] na dzisiaj kończę... aha, nie napiszę na tym blogu kim jestem, gdzie mieszkam, ile mam lat... chociaż lata mogę podać - w tym roku, w maju będę miała 17 latkuff :], a na imię mam Madzia (jak można się domyślić z nazwy bloga...) buziaki papa

m-a-d-z-i-k : :

cholera!! Komentarze (1)
06. stycznia 2004 16:48:00
linkologia.pl spis.pl

jak to się wszystko robi??? jak można zrobić sobie szablon??? bo już wybrałam, a teraz nie wiem jak sobie poradzić... ten edytor strony jest jakiś okropny... bleee... :/

m-a-d-z-i-k : :

początki zawsze są trudne ;] Komentarze (2)
06. stycznia 2004 16:41:00
linkologia.pl spis.pl

no więc założyłam bloga... narazie nie napiszę za dużo... w ogóle myślę czy ma sens ;] zastanawiam się czy komukolwiek podam ten adres... chyba nie... wszystko zależy ode mnie ;]]]

m-a-d-z-i-k : :

Strona główna


Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311